1.Працюємо з підручником ст. 7, впр. 2.
Перегляньте відео
- За яких умов виникає веселка?
- Який колір розкладається на 7 кольорів?
- В яку пору року можна побачити веселку?
- Чи буває веселка взимку?
- Чим факт відрізняється від думки?
- Наведи приклад факта і думки, використовуючи слово веселка.
- Прочитайте текст.
- Який це тип тексту? Доведи свою думку.
- Які слова-синоніми зустрічаються в тексті?
- Знайди правдиву інформацію. Прочитай її.
- Як її можна перевірити? Назви кілька способів.
- Випиши іменники з прикметниками за зразком.
- Підкресли прикметники хвилястою лінією.
2.Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 1
Добери і запиши три прикметники до кожної пори року. Користуйся довідкою.
3.Працюємо з друкованим зошитом, ст. 2, вправа 2
- Запиши словосполучення, розкриваючи дужки.
Працюємо з підручником ст. 7, впр. 3
Виразне читання вірша.
виразно прочитати вірш та записати декламацію. Надіслати аудіо чи відеозапис вірша .
Працюємо з друкованим зошитом, ст. 4, вправа 5 - Напиши історію, як дощик подружився із сонечком.
- Намалюй і допиши кінцівку.
Працюємо з друкованим зошитом,ст. 4, вправа 7